De ce nu apar notificarile pe One Plus 7 si 8?

Multi utilizatori OnePlus, in special cei care detin modele OnePlus 7 si OnePlus 8, se plang de notificarile care nu functioneaza pe telefoanele lor.

Unii nu aud acel sunet specific atunci cand primesc alerte sau apeluri, si nu sunt siguri de ce. In acest articol, vom explica cauzele probabile ale acestor probleme si cum sa le rezolvam.

De ce notificarea mea OnePlus nu functioneaza?

Urmatoarele sunt cele mai frecvente motive pentru care notificarile pot sa nu functioneze pe telefonul dvs. OnePlus:

  • Volumul telefonului prea mic.
  • Telefonul este in modul silentios.
  • Notificarea a fost dezactivata.
  • Notificarea aplicatiei nu este setata.
  • Este pornit modul “Nu deranjati”.
  • Nu exista fisier de sunet in stocarea interna.
  • Difuzorul sau difuzorul nu functioneaza.
  • Bug-uri software.
  • Cum sa remediati notificarile OnePlus care nu functioneaza
  1. Cresterea volumului

Este posibil ca volumul de pe telefon sa fie prea mic si, prin urmare, sunetul sa nu fie suficient de puternic pentru a auzi cand primiti notificari. Adesea, cresterea nivelului de volum va rezolva problema.

Pentru a face acest lucru, ajustati butonul de volum pana la un nivel in care puteti auzi clar sunetul. In mod alternativ, puteti creste nivelul de volum accesand Setari> Sunete si vibratii si reglarea cursorului de volum.

  1. Verificati glisorul de alerta

Chiar daca nivelul volumului este ridicat, nu veti putea auzi sunetul notificarii daca glisorul de alerta este setat pe modul silentios sau vibrat. Pentru a auzi sunetul, trebuie sa setati telefonul la modul Sunet.

Pentru a face acest lucru, reglati glisorul (situat deasupra butonului de pornire din dreapta sus) pana cand veti vedea pictograma Ring.

  1. Activati notificarea Sunet

Este posibil ca telefonul dvs. sa nu aiba sunetul pornit pentru notificare, iar daca este cazul, primul lucru pe care trebuie sa il faceti este sa activati sunetul pentru notificare. Pentru a activa notificarea sunetului, efectuati urmatorii pasi.

  • Deschideti Setari.
  • Atingeti Sunete si vibratii.
  • Selectati Notificare sunet si vibratii.
  • Alegeti tonul pe care doriti sa il setati pentru notificare.
  1. Permiteti notificarea aplicatiei

Este posibil sa nu primiti notificarea de la o anumita aplicatie daca notificarea pentru respectiva aplicatie nu este setata sau este dezactivata. Pentru a permite notificarea dintr-o anumita aplicatie, urmati pasii de mai jos.

  • Deschideti Setari.
  • Atingeti Aplicatii si notificari.
  • In panoul de notificari, selectati aplicatia pentru care doriti sa primiti notificarea.
  • Atingeti Notificari si porniti Afisati notificarile.
  1. Opriti “Nu deranjati”

Daca ati activat “Nu deranjati”, toate notificarile primite vor fi reduse la tacere. Urmati acesti pasi pentru a dezactiva modul Nu deranjati:

  • Deschideti Setari.
  • Atingeti Aplicatii si notificari.
  • Atingeti Nu deranjati.
  • Comutati modul Nu deranjati pe pozitia Oprit.

Cu toate acestea, puteti alege de asemenea, modul in care doriti sa primiti notificarea personalizand setarea Nu deranjati. OnePlus va ofera o optiune de a personaliza comportamentul si exceptiile de notificare care va permite sa decideti cum doriti sa primiti notificarea de la anumite contacte si aplicatii.

  1. Verificati daca fisierul media se afla in stocare interna

Fisierul sonor lipsa poate impiedica telefonul sa produca orice sunet. Asigurati-va ca telefonul dvs. are fisierele audio necesare pe care telefonul le poate utiliza pentru a crea sunet.

  1. Verificati daca difuzorul cauzeaza problema

Daca telefonul dvs. are un difuzor deteriorat, in mod firesc, nu va exista nicio iesire audio din telefon. Daca acesta este cazul, nu veti auzi notificarile pana cand difuzorul va fi reparat sau inlocuit.

  1. Verificati erorile de software

Bug-urile sau glitch-urile software pot determina telefonul sa se comporte in moduri ciudate. Verificati daca problema a inceput dupa instalarea anumitor aplicatii.

Dezinstalati orice aplicatie recenta pe care ati fi instalat-o si verificati daca aceasta a cauzat problema. De asemenea, asigurati-va ca va actualizati sistemul de operare la cea mai recenta versiune.

  1. Resetati telefonul la setarile din fabrica

Incercati aceasta optiune numai daca niciuna dintre metodele de mai sus nu functioneaza. Asigurati-va ca faceti o copie de siguranta a tuturor fisierelor si datelor importante inainte de a continua, deoarece acest tip de resetare va sterge toate fisierele din telefon. Pentru a va reseta telefonul din fabrica, urmati acesti pasi.

  • Deschideti aplicatia Setari.
  • Accesati Sistemul.
  • Atingeti Reset optiuni.
  • Selectati Stergeti toate datele (resetare din fabrica).
  • Verificati selectarea Stergeti stocarea interna.
  • Atingeti Resetati toate datele si confirmati.

Telefonul dvs. va proceda acum la stergerea tuturor datelor si refacerea la valoarea implicita din fabrica. Dupa ce procesul este finalizat, telefonul dvs. va reporni. Verificati daca problema s-a rezolvat.

Chiroiu Mircea Ionut

www.nutzu.ro www.iepurila.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *